Избранное
Сравнение
Корзина Пусто :(

как выбрать мебель для офиса

31.12.2013

Величезне значення має той інтер'єр, який буде обраний для офісу. Адже перше, на що звертають увагу відвідувачі - це ті меблі, які зустрічає їх. Крім того, від того, наскільки зручним і комфортним буде обстановка, залежить багато в чому і продуктивність праці офісних співробітників.

как выбрать офисную мебель

Тому, приступаючи до вирішення питання, як вибрати меблі для офісу, головне, на що слід робити акцент, так це ті жорсткі вимоги, яким вона повинна відповідати. Перш за все, гармонійно вписатися в загальний дизайн, мати оптимальні параметри, здатні забезпечити зручність роботи. І неодмінними повинні залишатися такі показники, як ергономічність і висока міцність всіх елементів.

Домогтися усього це можна тільки в тому випадку, якщо вибирати найякіснішу меблі, виготовлену з відповідних матеріалів.

Дуже важливо не тільки, в якій обстановці будуть працювати співробітники, але ще і те, де і на чому доведеться очікувати клієнтам. Важко сперечатися з тим, що чим зручніше і комфортніше буде прийшов в офіс людині, тим з більшою довірою він буде ставитися до тієї компанії, яку вибрали для співпраці.

Важливим залишається вимога до екологічної безпеки всієї обстановки, вибираючи найбільш підходящий матеріал, слід враховувати, що саме на роботі люди проводять значну частину свого часу. Тому те, чим будуть вони дихати, буде робити істотний вплив на їх здоров'я.

Важливим залишається вимога до функціональності і простоті збірки всіх складових меблів. Ідеальним стане варіант комбінованої і модульних меблів. Це значно полегшить процес складання і дозволить спростити процедуру розширення і додавання нових елементів у випадку розширення офісу.

Якщо вести мову власне про самих меблів, то варто відзначити наступні, досить важливі, моменти:

 

стільниці на столах повинні мати міцність і бути жорсткими, витримувати
вага оргтехніки і тих документів, які будуть на них знаходитися;
стільці краще вибирати такі, щоб на них було зручно сидіти, володіти
 достатнім ступенем жорсткості, бажано на коліщатах, що дозволить з комфортом
 пересуватися;
шафи або стелажі, їм відводиться важлива роль. Правильно встановлені, вони допоможуть
 впоратися з тим потоком документів, які неминуче
виникають в будь-який конторі. Стильні стелажі дозволять розділити приміщення
 і відокремити робочі місця один від одного.
тумби, в які можна буде помістити канцелярське приладдя краще вибирати
 висувні, на колесиках. Це додасть зручності при їх використанні і зробить всю
обстановку більш демократичною і комфортною.
Для приймальні відмінно підійдуть шкіряні дивани і крісла.

Коментарі
Немає коментарів
Написати коментар