Повернення та обмін
Рекламація/обмін/відшкодування
У разі, якщо вантаж пошкоджений при транспортуванні компанією-перевізником (наприклад, Нова Пошта), необхідно совместо з представником транспортної компанії зробити фото пошкоджень і скласти відповідний акт. Далі клієнт може повністю відмовитися від отримання вантажу (якщо вантаж пошкоджено сильно) або прийняти вантаж (якщо вантаж пошкоджено незначно, тобто пошкоджена, наприклад, всього одна деталь). У другому випадку ми замовимо пошкоджену деталь на фабриці і замінимо.
Копію акту і фото необхідно відправити на пошту [email protected].
Всі інші рекламації також приймаються на пошту, вказану вище, але обов'язково з докладним описом суті проблеми, в т.ч. позначенням номера деталі згідно специфікації, а також фото етикетки з пачки.
Товари, які виготовлені або доставлені за індивідуальним замовленням, поверненню не підлягають!
Ви можете ознайомитися з Законом України "Про захист прав споживачів" за цим посиланням.